racusznik

racusznik
KONTAKT: trzaskatrzaska@gmial.com

sobota, 22 listopada 2014

Sernik Iris


Ci z Was, którzy śledzili mojego starego bloga, doskonale wiedzą, że ja i gruszki to romans wszechczasów oraz, że Goo Goo Dols i ich piosenka Iris  z filmu City of Angeles, tkwią w moim serduchu od dawien dawna. Krążek z muzyką do City był pierwszym jaki kupiłam i do tej pory, żadna inna płyta z muzyką filmową go nie przebiła. Na mojej półce to n° 1! Gorąco polecam tym wszystkim, którzy jeszcze go nie znają. Pomysł na sernik narodził się, gdy wracałam z pracy. Spisany dosłownie na karteluszce papieru i wciśnięty w kieszonkę torebki. Teraz wygrzebany i wykonany. Sernik, w którym główną rolę odgrywa bohaterka filmu- gruszka. Chłopaków z Miśka pracy urzekł. Mam nadzieję, że i Was oczaruje! Jest słodki i wyjątkowy, bardzo puszysty i delikatny. Zapraszam do mojej sernikolandii!

1 komentarz: